قابها و پایه ها در حاصلضربهای تانسوریc -مدولهای هیلبرت

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه به بررسی قابها در c-مدولهای هیلبرت می پردازیم و نشان می دهیم حاصلضرب تانسوری دو قاب از دو c-مدول هیلبرت نیز یک قاب برای حاصلضرب تانسوری این دو فضا خواهد بود.همچنین به تعریف یک قاب از زیرفضاها، حاصلضرب تانسوری تجزیه همانی و حاصلضرب تانسوری نمایش قابی در فضاهای هیلبرت می پردازیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

g-قاب دقیق و توصیف g-قابها و g-پایه های ریس در فضاهای هیلبرت

در مورد معرفی عملگر پیش قاب و شرایط لازم و کافی که این عملگر در مورد -قاب و g-پایه های ریس می دهد می باشد.

تئوری قابها در فضای هیلبرت و کاربردهای آن

در این پایان نامه تئوری قابها در فضای هیلبرت و کاربردهای آن مورد مطالعه وبررسی قرار گرفته است. بحث با تعریف قاب شروع شده و در ادامه انواع قابها مانند کیپ، پارسوال، یکنواخت و...، عملگرقاب، قضایا، مثال¬ها و پایه ریز ارائه گردیده است. کلمات کلیدی : پایه ریز، قاب و عملگرقاب.

پایه های رایس وقاب های دوگان مدولی آنها در *c-مدولهای هیلبرت

در این رساله ،ابتدا اطلاعات پایه ای و مفیدی درباره ی *c-جبر ها ،*c-مدولهای هیلبرت ،عملگرها ی الحاق پذیر ،پایه متعامد یکه،پایه هیلبرت ،قاب ها ودوگان مدولی آنها گردآوری و تألیف شده است .سپس با تجزیه و تحلیل دقیق مقاله ی riesz bases and their dual modular hilbert c*-modules j.math.anal.appl- 343 256-246;(2008)- قاب های دوگان برای قاب های مدولی وپایه های رایس در *c-مدولهای هیلبرت را مورد بررسی...

15 صفحه اول

عملگرهای بستارپذیر فردهولم روی c* - مدولهای هیلبرت

یکی از قضایای مهم آنالیز تابعی کلاسیک، قضیه ای موسوم به نام اتکینسون است که بیان می کند عملگر خطی و کراندارt از h به h فردهولم است اگر و تنها اگر تصویر h تحت t (ran t) بسته بوده و dim ker t و dim(h/ran(t)) متناهی باشند. در سال 1953 میلادی، کاپالانسکی با الهام از تعریف فضای هیلبرت، مفهوم جدیدی به نام c* - مدول هیلبرت را ارائه نمود و از آن پس تلاش های فراوانی از سوی ریاضیدان های مختلف، از جمله و...

15 صفحه اول

تقریب متقارن فریم ها و پایه ها در فضای هیلبرت

در این پایان نامه پس از معرفی فریم ها و پایه ها، روابط بین آن ها را معرفی میکنیم سپس تقریب متقارن فریم ها را بررسی می کنیم.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه علوم پایه دامغان

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023